Betalen & Verzenden
Vooruitbetaling
Zodra u uw bestelling in onze shop gedaan heeft, ontvangt u van ons de bestelbevestiging per e-mail met de benodigde betaalinformatie om uw overschrijving te doen. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer in de omschrijving te noemen. Zodra wij u betaling ontvangen hebben nemen wij contact met u op voor de levering van de stoel. Wanneer wij uw betaling niet binnen 5 werkdagen ontvangen hebben, annuleren wij uw bestelling en zal de stoel weer ter verkoop aangeboden worden.
Betalen bij aflevering/ophalen
Betalen aan de deur of wanneer u de stoel ophaalt in onze loods? Dat is geen probleem, betaal eenvoudig contant aan onze chauffeur. In de loods is het ook mogelijk om met pin te betalen.
Bezorgen en ophalen
Wanneer u ervoor kiest om de stoel te laten bezorgen, nemen wij contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak. Wij leveren de stoel persoonlijk of met een transporteur bij u in huis af. Bij aanwezigheid van een lift in de woning kunnen wij de stoel ook op een verdieping leveren.
Wilt u liever uw nieuwe stoel eerst bekijken in onze showroom? Dat kan ook. Wij zijn op afspraak geopend en kunnen uw stoel meteen ter plaatse op maat afstellen. U kunt de stoel dan direct meenemen of ervoor kiezen om de stoel op een later tijdstip te laten bezorgen. Wanneer u de stoel zelf ophaalt, brengen wij u geen verzendkosten in rekening.