Zodra u uw bestelling in onze shop gedaan heeft, ontvangt u van ons de bestelbevestiging per e-mail met de benodigde betaalinformatie om uw overschrijving te doen. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer in de omschrijving te noemen. Zodra wij u betaling ontvangen hebben nemen wij contact met u op voor de levering van de stoel. Wanneer wij uw betaling niet binnen 5 werkdagen ontvangen hebben, annuleren wij uw bestelling en zal de stoel weer ter verkoop aangeboden worden.
Betalen aan de deur of wanneer u de stoel ophaalt in onze loods? Dat is geen probleem, betaal eenvoudig contant aan onze chauffeur. In de loods is het ook mogelijk om met pin te betalen.
Wanneer u ervoor kiest om de stoel te laten bezorgen, nemen wij contact met u op voor het maken van een bezorgafspraak. Wij leveren de stoel persoonlijk of met een transporteur bij u in huis af. Bij aanwezigheid van een lift in de woning kunnen wij de stoel ook op een verdieping leveren.
Wilt u liever uw nieuwe stoel eerst bekijken in onze showroom? Dat kan ook. Wij zijn op afspraak geopend en kunnen uw stoel meteen ter plaatse op maat afstellen. U kunt de stoel dan direct meenemen of ervoor kiezen om de stoel op een later tijdstip te laten bezorgen. Wanneer u de stoel zelf ophaalt, brengen wij u geen verzendkosten in rekening.